Thursday, March 12, 2009

purbakala dari seberang

hanya org tertentu yg memahami tujuan warkah "purbakala" ini di hasilkan : )

.....pagi ini amat menyeksakan buat diri ku ini yang masih lagi dicengkam rasa mengantuk yg amat sarat..namun harus ku gagahkan jua kaki ini melangkah ke kelas kerana telah termaktub bahawa akan diadakan ujian pertama bagi mata pelajaran yg di ajar oleh tuan guru Azam..diriku terasa seperti mahu menyerah sebelum berperang kerana persiapan untuk menghadapi ujian ini hanyalah seperti senipis kulit bawang..aku mula buntu dan celaru memikirkan jawapan yg paling sempurna untuk dicoretkan tetapi malangnya diriku gagal..mengapa harus aku ditempatkan di meja yg paling hadapan? mengapa? sedangkan sahabat2ku yg berada di belakang sedang asyik menjawab kerana mereka tersedia dengan bekalan jawapan yg mengcukupi..aku menoleh kebelakang beberapa kali dan ternyata mereka semua sangat bahagia bersama "makhluk halus" yg dibawa bersama2...oh tidak!..aku harus berani menerima kenyataan hidup ini..biar pun pahit namun akan ku tempuh jua penyeksaan selama 2jam itu,ditambah dengan keadaan yg amat dingin dan separa beku..

...oh kekasih hatiku..dimanakah dikau berada..aku kian parah menanggung segala perasaan ini...kuikuikui...

p/s : this post is credited to ................(haynee tlg sambung..haha)

1 comment:

nurul_atiqah said...

kmu juga telah diserang virus y dibawa oleh *** semalam ya.... apalah dayaku untuk menolong kalian.. huhuhuhuhu