Tuesday, February 16, 2010

entri paling banyak gambar .

rasanya kena tulis jugak mukadimah untuk entri kali ni, mulanya ingat nak letak je gamba, sila pahamkan sendiri semua maksud gambar2 di bawah, tapi terfikir pulak kalau nanti ada yang berkerut muka cari jawapan, 'mana datangnya cik hajar tu tiba2 ada dekat melaka? '

okay, dia datang untuk bercuti, tenangkan fikiran, rehatkan badan,nikmati pemandangan.
tapi saya dengan kejamnya telah seksa dia jalan kaki keliling bandar melaka sampai rasa macam nak patah kaki ( at least saya memenuhi setiap yang terkandung dalam tentatif program) .

alhamdulillah, semua yang dirancang agak menjadi. tapi saya paling takut cik hajar tu penat,tak cukup makan,tak cukup rehat,tak enjoy dekat melaka. (babe,seriously aku takut gila kalau ko pengsan tgh jalan) huhu

ingat senang ke nak jadi project manager,walaupun tetamu cuma seorang, yang seorang itulah yang paling selalu buat saya cemas. segala rasa mengantuk dan penat jadi hilang sebab saya dah janji nak bagi percutian yang paling menarik untuk sang sahabat. (tapi sorry kalau trip ni tak menarik seperti yang di idamkan )

sekarang dah malas nak tulis, kalau tulis banyak2 nanti mulalah terkeluar ayat2 puisi, muntah pulak orang lain nanti. silalah tengok gambar......








paling tinggi.
paling ramai orang asing.

biarlah tengah panas terik,angin ribut rosak tudung,
pemandangan dekat pantai akan buat semua orang jadi senyum .


saya nak jadi sahabat dia sampai bila-bila.
possible kan? insyaAllah.


semua.


'sahabat dari syurga'

konsep gambar : through my window =)


baru jadi kawan.



dinding paling cantik.

dia memang selalu akan setia menyokong saya dari belakang. tak kira apa.



4 comments:

Anonymous said...

Jatt Hajar love those pics above.
Rasa macam tak nak of9 tengok entry baru yu dgn ai.
Semua gambar awesome & adorable!
Thank you BUDDY!

Nadrea said...

wuhuu...seronotnya bercuti...! hehehe

* oni * said...

deea ! bile nak dtg melaka?. gua bwk lu jengjalan tempat yg indah2. baik punya....

teringin nak pegi sarawak. awk sponsor la org. hahaha

Anonymous said...

harap dia tahu, saya rindu dia.